She's got brown hair.
Ostatnio w klasie IV skończyłam z uczniami temat dotyczący czasownika have got oraz wyglądu. Stworzyłam dla nich dwa zadania, które bardzo je zaangażowały i pokazały, że ćwiczenia gramatyczne wcale nie muszą być nudne :)
Do użycia tych materiałów będziecie potrzebować kolorową drukarkę, laminarkę, nożyczki i... RZEPY :)
Do użycia tych materiałów będziecie potrzebować kolorową drukarkę, laminarkę, nożyczki i... RZEPY :)
Opis twarzy
Zadaniem uczniów jest przyporządkowanie zdań do odpowiednich zdjęć. Ćwiczymy osoby, czasownik have got, no i oczywiście cechy wyglądu (np. kolor i rodzaj włosów).
Układanie zdań
Zadaniem uczniów jest ułożenie słów tak, by powstało prawdziwe i poprawne zdanie. Gdy grupa jest mocniejsza, można wymieszać wszystkie wyrazy tak, by uczniowie mieli większe pole do popisu. Gdy grupa jest słabsza, przyklejcie pomieszane wyrazy, ale przy odpowiednich zdjęciach.
Obydwa materiały można pobrać tutaj.
Komentarze
Prześlij komentarz